RSS: Subscribe Now

Digital clock

26 Απρ 2013

Στρες: 3 συμπτώματα που δεν υποψιάζεστε




κάποιοι καταλαβαίνουν ότι έχουν στρες επειδή νιώθουν έναν κόμπο στο λαιμό ή ένα «σφίξιμο» στο στομάχι. Κάποιοι άλλοι επειδή τους εκδηλώνεται ταχυπαλμία. Ωστόσο οι ειδικοί επισημαίνουν ότι υπάρχουν και κάποια συμπτώματα που δεν μπορεί να πάει εύκολα το μυαλό μας ότι οφείλονται στο στρες.

Έχετε πονοκέφαλο κάθε Σαββατοκύριακο
Είναι πολύ πιθανό για τον πονοκέφαλο που μας εκδηλώνεται το Σαββατοκύριακο να ευθύνεται το γεγονός ότι όλη την εβδομάδα ήμασταν στρεσαρισμένοι και η αιφνίδια απουσία του στρες να έχει ως αποτέλεσμα ο οργανισμός μας να αντιδρά με πονοκέφαλο.
Για να αποφύγετε αυτό το ενδεχόμενο θα πρέπει να περιορίσετε τις αλλαγές στα ωράρια σας και γενικότερα στο πρόγραμμά σας το Σαββατοκύριακο. Προσπαθήστε όσο μπορείτε να κοιμάστε και να ξυπνάτε περίπου τις ίδιες ώρες με τις καθημερινές, να τρώτε τις ίδιες ώρες κτλ.

Παρατηρείτε αδικαιολόγητες φθορές στα δόντια σας

Μερικοί άνθρωποι έχουν τη συνήθεια να «τρίζουν» ασυναίσθητα τα δόντια τους γεγονός το οποίο συμβαίνει συνήθως στον ύπνο τους. Είναι πολύ πιθανό να ξυπνάτε με πόνο στους κροτάφους στην περίπτωση αυτή.
Η ακούσια αυτή συνήθεια που επιτείνεται (ή και προκαλείται) από το στρες, μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους και να καταστρέψει τα δόντια.  Ο οδοντίατρος μπορεί να σας φτιάξει έναν ειδικό νάρθηκα, τον οποίο πρέπει να τοποθετήσετε στο στόμα σας.
Θα προστατεύσει τα δόντια σας από τη φθορά. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορούν να βοηθήσουν και ορισμένα ηρεμιστικά φάρμακα, εφόσον ο γιατρός σας το κρίνει απαραίτητο.

Βλέπετε άσχημα όνειρα

Τα όνειρα όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί συνήθως γίνονται προοδευτικά πιο ευχάριστα κατά τη διάρκεια του ύπνου, ίσως πρόκειται για μια πρόνοια της φύσης ώστε να θυμόμαστε τα πιο ευχάριστα όνειρα και να ξυπνάμε με θετική διάθεση. 
Όταν έχετε όμως στρες, επειδή ξυπνάτε πιο συχνά κατά τη διάρκεια της νύχτας, διαταράσσεται αυτή τη διαδικασία, επιτρέποντας σε δυσάρεστες εικόνες να παρεμβαίνουν στα όνειρά σας όλο το βράδυ.
Αν υιοθετήσετε μερικές «καλές» συνήθειες στον ύπνο  σας μπορεί να εμποδίσετε τα δυσάρεστα όνειρα να σας καταστρέφουν τη διάθεση. Στόχος σας πρέπει να είναι να κοιμάστε τουλάχιστον  7 έως 8 ώρες κάθε βράδυ, καθώς και να αποφεύγετε την καφεΐνη και το αλκοόλ μερικές ώρες προτού πέσετε στο κρεβάτι.Προσπαθήστε να «αδειάσετε» το μυαλό σας από τις αρνητικές σκέψεις προτού πέσετε για ύπνο, διαβάζοντας ένα ευχάριστο βιβλίο.

ΠΗΓΉ: PTHFINDER.GR - Μάνος Σιγανός