RSS: Subscribe Now

Digital clock

13 Μαΐ 2013

Έρευνα: Πως θα γλιτώσετε 270 θερμίδες την ημέρα

Αν θέλετε να χάσετε κιλά και να μειώσετε την περιφέρεια της μέσης σας, αρχίστε με το πρωινό υποστηρίζουν οι ειδικοί.


Πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνδρες και οι γυναίκες που έτρωγαν ένα μικρό σε μέγεθος πρωινό δεν έτρωγαν μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού αργότερα μέσα στην ημέρα. Ως εκ τούτου λοιπόν, με ένα λιλιπούτειο πρωινό μπορείτε να μειώσετε τις θερμίδες και να χάσετε βάρος.
Οι ειδικοί μάλιστα υποστηρίζουν ότι η απώλεια βάρους μπορεί να ξεκινήσει με μικρές αλλαγές.
Ερευνητές από το κέντρο διατροφής του Ιατρικού Ερευνητικού Συμβουλίου του Κέμπριτζ, έδωσαν σε  33 υπέρβαρους άνδρες και γυναίκες 3 διαφορετικού τύπου πρωινά.

Μία κανονική μερίδα πρωινού που περιείχε περίπου 700 θερμίδες, ένα άλλο που περιλάμβανε τις ίδιες τροφές, αλλά ήταν 20% μικρότερο και τέλος ένα πολύ μικρό σε μέγεθος πρωινό, που ήταν σχεδόν το μισό σε σχέση με το μέγεθος του πρώτου.

Αργότερα το πρωί, οι ειδικοί προσέφεραν στους άνδρες και τις γυναίκες μπισκότα και στη συνέχεια τους παρακολουθούσαν την ώρα που έτρωγαν το γεύμα τους. Σημείωσαν επίσης τι έφαγαν οι εθελοντές στο υπόλοιπο της ημέρας.

Διαπίστωσαν λοιπόν ότι οι εθελοντές δεν έτρωγαν με μεγαλύτερη λαιμαργία μετά από ένα φτωχό πρωινό. Απεναντίας, έτρωγαν την ίδια ποσότητα φαγητού σε κάθε περίπτωση, ακόμα και αν είχαν ξεκινήσει την ημέρα με ένα μικρό σε μέγεθος πρωινό.

Μειώνοντας λοιπόν το μέγεθος του πρωινού μπορείτε να γλιτώσετε περίπου 270 θερμίδες την ημέρα, δηλαδή όσες θερμίδες έχει μια μέτρια σοκολάτα.

pathfinder.gr