7 Μαΐ 2013

Ξέρατε ότι:

Ο μέσος άνθρωπος λέει περίπου 4 ψέματα την ημέρα;

Η φράση «Συγγνώμη, δεν είχα σήμα» είναι το πιο συνηθισμένο ψέμα σύμφωνα με έρευνα που πραμγατοποιήθηκε. Περίπου το ένα τέταρτο του πληθυσμού παραδέχεται οτι χρησιμοποιεί τη φράση αυτή, συνήθως αφού έχει πατήσει το κουμπί «Αγνόηση» σε εισερχόμενη κλήση. 

Το δεύτερο πιο συνηθισμένο ψέμα είναι «Δεν έχω καθόλου χρήματα επάνω μου». Η απάντηση αυτή δίνεται σε όσους θέλουν να δανειστούν χρήματα, αλλα γνωρίζουμε οτι είναι ζητιάνοι.

Το «Δεν έχω τίποτα – είμαι καλά» βρίσκεται στην τρίτη θέση, ενώ το ακολουθούν τα «Φαίνεσαι υπέροχη» και «Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω».  

«Έχουμε εμμονή με το να προσπαθούμε να είμαστε σε όλους αρεστοί και να μην στεναχωρούμε τους ανθρώπους», λέει ο υπεύθυνος της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 4.300 ενήλικες. «Συχνά μικρά ψεματάκια μπορούν να καλύψουν αυτό που πραγματικά θέλουμε να πούμε».

Οι ατάκες που συμπληρώνουν την 10άδα είναι: «Θα σε πάρω τηλέφωνο», «Είμαστε μόνο καλοί φίλοι», «Θα πρέπει να συναντηθούμε σύντομα», «Είμαι στον δρόμο, έρχομαι» και «Όχι, δεν σε παχαίνει αυτό που φοράς». 

Η έρευνα έδειξε ότι ο μέσος άνθρωπος λέει περίπου τέσσερα ψέματα την ημέρα ή 1.460 τον χρόνο και ότι οι άνδρες είναι εκείνοι που έχουν την τάση να λένε περισσότερα (5 κάθε μέρα), σε σύγκριση με τις γυναίκες (3 κάθε μέρα). 

Πηγή: express.co.uk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου