RSS: Subscribe Now

Digital clock

1 Μαΐ 2013

Οι τροφές που μας χαρίζουν λαμπερά μαλλιά

Εξασφαλίστε τους θρέψη, ζωντάνια και υγεία με τη σωστή διατροφή.

Τα μαλλιά είναι ένα από τα δυνατά μας όπλα γοητείας, γι' αυτό και η περιποίησή τους θεωρείται βασικό κομμάτι της καθημερινής μας ρουτίνας. Εκτός από τις πρωτοποριακές καλλυντικές συνθέσεις που φροντίζουν την τρίχα, ασπίδα προστασίας αποτελεί και η διατροφή.


Μπανάνες: Το συγκεκριμένο φρούτο είναι πλούσιο σε ψευδάργυρο (η έλλειψή του οδηγεί σε τριχόπτωση), αλλά και σε βιοτίνη, μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη του συμπλέγματος Β. Η τελευταία θρέφει και ενδυναμώνει το θύλακα της τρίχας (δηλαδή τη ρίζα), ενώ βοηθά στην αύξηση του όγκου και του μήκους των μαλλιών.

Ντομάτες: Άριστη πηγή λυκοπενίου (σε αυτό οφείλεται το κόκκινο χρώμα τους), ενός καροτενοειδούς που κυριολεκτικά μάχεται τις κολλαγενάσες. Τι είναι αυτές; Φυσικά ένζυμα τα οποία καταστρέφουν το κολλαγόνο του οργανισμού, κάνοντας τα μαλλιά να φαίνονται ταλαιπωρημένα, θαμπά και εύθραυστα.

Καρότα: Η βιταμίνη Α ρυθμίζει τις εκκρίσεις των σμηγματογόνων αδένων, συμβάλλοντας στην καλή υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Η έλλειψή της θεωρείται ένοχη για την πτώση των μαλλιών, αλλά και για εμφάνιση πιτυρίδας και ξηροδερμίας.

Γαρίδες: Το συγκεκριμένο θαλασσινό, όπως και τα υπόλοιπα οστρακοειδή, αποτελούν μια διατροφική ομάδα-σύμμαχο για υγιή και λαμπερά μαλλιά. Αυτό οφείλεται στο ότι είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα, βιταμίνες D, B12, σίδηρο, ψευδάργυρο, σελήνιο και πρωτεΐνες.

Γλυκοπατάτες: Το γευστικό πορτοκαλί λαχανικό περιέχει μεγάλη ποσότητα β-καροτίνης. Πρόκειται για ένα συστατικό που, κατά την πέψη, μετατρέπεται σε βιταμίνη Α. Αυτή προάγει την ανάπτυξη των μαλλιών, ενώ παράλληλα βελτιώνει την κυκλοφορία του οξυγόνου στο τριχωτό της κεφαλής.
Πηγή: Elle.gr