RSS: Subscribe Now

Digital clock

24 Μαΐ 2013

Η Toyota παραμένει η «πολυτιμότερη μάρκα αυτοκινήτου» παγκοσμίως

Η Toyota αναδείχτηκε και φέτος η «πολυτιμότερη μάρκα αυτοκινήτου» στη λίστα BrandZ(TM) με τις 100 πολυτιμότερες παγκόσμιες μάρκες για το 2013, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.
Η αναφορά Top 100 Most Valuable Global Brands της BrandZ(TM), την οποία διεξάγει η Millward Brown Optimor για λογαριασμό της WPP, βασίζεται στις απαντήσεις περίπου δύο εκατομμυρίων καταναλωτών σε περισσότερες από 30 χώρες.


Η αξία μάρκας Toyota αυξήθηκε κατά 12% στα 24,5 δις δολάρια (18,6 δις ευρώ) τον τελευταίο χρόνο, από τις μεγαλύτερες ανόδους που καταγράφηκαν στο χώρο του αυτοκινήτου.
Τα τελευταία οκτώ χρόνια που δημοσιεύεται η αναφορά BrandZ(TM) η Toyota έχει στεφθεί η πολυτιμότερη μάρκα αυτοκινήτου έξι φορές (την 1η φορά το 2006), ενώ σε δύο άλλες περιπτώσεις έχει καταταχθεί δεύτερη.



Σύμφωνα με την αναφορά, αν και οι πωλήσεις αυτοκινήτων βελτιώθηκαν σε ορισμένες περιοχές, παρέμειναν κάτω από τα επίπεδα προ ύφεσης, επηρεάζοντας δυσμενώς τα συνολικά αποτελέσματα των μαρκών. Αντίθετα, οι παγκόσμιες πωλήσεις για την Toyota Motor Corporation το 2012 αυξήθηκαν κατά 22,6% σε 9,75 εκατομμύρια μονάδες, κάτι που συνέβαλε θετικά στην αποτίμηση μάρκας στη φετινή αναφορά.

Η λίστα BrandZ(TM) δείχνει επίσης ότι οι αξίες μαρκών του κλάδου του αυτοκινήτου διαμορφώθηκαν εν μέρει από την αυξημένη τάση των πελατών προς τα υβριδικά οχήματα. Η Toyota από το 1997 που κατασκεύασε το πρώτο στον κόσμο πλήρως υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής, το Toyota Prius, έχει ξεπεράσει -με τη βοήθεια και των υβριδικών μοντέλων της Lexus- τα 5 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.

Η Lexus διατηρεί τη 10η θέση της στη λίστα με τις 10 Πολυτιμότερες μάρκες αυτοκινήτου με αξία 3,5 δις δολάρια (2,7 δις Ευρώ).

PeriTroxon.gr