RSS: Subscribe Now

Digital clock

7 Ιουν 2013

Διαστρέμματα: Εναλλακτικοί τρόποι ανακούφισης

Ένα απλό στραβοπάτημα αρκεί για να μας προκαλέσει κάποιο διάστρεμμα. Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να το αντιμετωπίσετε άμεσα και αποτελεσματικά.
Αμέσως μόλις υποστείτε διάστρεμμα, βάλτε πάγο τυλιγμένο σε μια πετσέτα ή μια παγοκύστη στην περιοχή. Ο πάγος θα εμποδίσει τη δημιουργία φλεγμονής.


Προσπαθήστε να κρατάτε την άρθρωση ψηλά, να την έχετε τυλιγμένη με ελαστικό επίδεσμο.
Κάντε ένα χλιαρό ποδόλουτρο με αλατόνερο. Το νερό, σε συνδυασμό με το αλάτι, θα βοηθήσουν στην καλή κυκλοφορία του αίματος και θα βοηθήσουν ώστε να υποχωρήσει το πρήξιμο
Το φυτό άρνικα μπορεί να βοηθήσει στην επούλωση των διαστρεμμάτων, ενώ παράλληλα ανακουφίζει από τον πόνο. Την άρνικα θα τη βρείτε σε φαρμακεία σε μορφή κρέμας, ελαίου ή αλοιφής. Απλώστε την στην τραυματισμένη περιοχή.

Καταναλώστε άφθονα πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, φράουλες και πιπεριές. Οι τροφές αυτές περιέχει  βιταμίνη C η οποία βοηθάει στην αποκατάσταση του κολλαγόνου των οστών και μειώνει τη φλεγμονή.

Μειώστε το πρήξιμο κάνοντας ένα απαλό μασάζ, αφού περάσουν 1 - 2 ημέρες από τότε που το πάθατε. Αρχίστε βάζοντας τα χέρια στις δυο πλευρές της πάσχουσας περιοχής. Βάλτε τα δάχτυλα πάνω από την άρθρωση πιέζοντας ελαφρά. Επαναλάβετε τη διαδικασία για μερικά λεπτά, αρκετές φορές την ημέρα.

Για να μειώσετε το οίδημα ρίξτε μια χούφτα χαμομήλι σε ένα λίτρο βραστό νερό. Περιμένετε να κρυώσει και έπειτα κάντε πλύσεις, εντριβές ή κρύα επιθέματα στην περιοχή που έχει το διάστρεμμα. Το χαμομήλι έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και θα βοηθήσει.
Αποφύγετε την καταπόνηση του τραυματισμένου μέλος, ώστε να αποφύγετε την επιδείνωση της κατάστασης σας ή έναν ακόμη τραυματισμό.

Τέλος μην ξεχνάτε ακόμη ότι ένα απλό διάστρεμμα μπορεί να εξελιχθεί σε σοβαρό πρόβλημα (π.χ. ρήξη συνδέσμου) και για το λόγο αυτό θα πρέπει να είστε προσεκτικοί και να ακολουθήσετε τις οδηγίες του γιατρού.
Μάνος Σιγανός
PATHFINDER