9 Μαΐ 2013

Έπεσε κοπέλα απο τον 2 όροφο.

Αν και το άτυχο γεγονός έγινε την προηγούμενη πέμπτη 02/05/2013, έχει περάσει μια ολόκληρη εβδομάδα, δεν έχω δει καμία αναφορά περί τούτου πουθενά.


Το συμβάν έγινε το μεσημέρι της Πέμπτης, 15:30 μμ περίπου, στην περιοχή της Γλυφάδας στο κεντρικό δρόμο της αγοράς. Έτυχε εκείνη την ώρα να είμαι εκεί. Το άτυχο κορίτσι πρέπει να είναι ή ΄ηταν (???) περίπου 22-25 χρόνων. Περαστικοί στα μπαλκόνια του κτηρίου είπαν ότι άκουσαν απλά κάποιον να τρέχει στα σκαλιά.'Aγνωστα παραμένουν για εμένα τουλάχιστον τα αίτια της πτώσης της κοπέλας. 

και εδώ είναι που σκέφτομαι.... μα καλά κανείς να μην έχει κάνει καμία αναφορά? ακόμα και αν η κοπέλα προσπαθούσε να αυτοκτονήσει.. να μην γράψει κάποιος έστω ένα μικρό άρθρο για να αποτρέψουν άλλους ίσως από κάτι τέτοιο?

Όποια και αν είναι η ηλικία σας, όσο μεγάλο και αν είναι το πρόβλημα σας, όσο μόνος και αν αισθάνεστε ΜΗΝ καταφεύγετε σε αυτή την λύση.. γιατί απλά δεν είναι λύση κατά την ταπεινή μου γνώμη! Μιλήστε σε κάποιον, συμβουλευτείτε έναν ψυχολόγο, υπάρχουν και του δημοσίου, αν δεν έχετε χρήματα. Λύση υπάρχει πάντα.

Και για να επιστρέψω σε αυτό που έλεγα. η κοπέλα όταν βρέθηκε στο κενό μιλούσε ακόμα.. δεν έχω όμως ιδέα αν τα έχει καταφέρει...

My phanatic

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου