9 Μαΐ 2013

Ανέκδοτο: Ηλεκτρολόγος




Καθώς έφευγε από το σπίτι ο άντρας ακούει την φωνή της γυναίκας του...












- Αντρα μου, έλα να φτιάξεις τη λάμπα που κάηκε στην κουζίνα.
- Και τι είμαι εγώ; Ηλεκτρολόγος;





Την άλλη μέρα...
- Αντρούλη μου, ο κήπος χρειάζεται κλάδεμα.
- Και τι είμαι εγώ, ρε γυναίκα; Κηπουρός;
Την επομένη...

- Αντρούλη, έλα σε παρακαλώ να φτιάξεις το νιπτήρα που στάζει.
- Και τι είμαι εγώ, ρε γυναίκα; Υδραυλικός;

Ύστερα από μια εβδομάδα, επιστρέφει στο σπίτι ο σύζυγος μετά τη δουλειά
και βλέπει ότι ο κήπος είναι κουρεμένος, η λάμπα αλλαγμένη και ο
νιπτήρας δε στάζει.

- Τι έγινε, ρε γυναίκα; Τα έφτιαξες;

- Όχι, δεν τα έφτιαξα εγώ αλλά ο γείτονάς μας. Αλλά, για να του το
ανταποδώσω, ήθελε είτε να του φτιάξω μια τούρτα με φράουλες και σαντιγί
είτε να με πηδήξει.

- Και του έφτιαξες την τούρτα;
- Και τι είμαι εγώ; Ζαχαροπλαστεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου